BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 12, 2009

Kenangan buat penggambaran kat Bukit Ekspo

Semalam aku and the geng Excellent dalam Kesusasteraan Multimedia pergi shooting untuk buat klip video kat Bukit Ekspo. Masa wat shooting tu memang betul-betul gile la...Aku tak pernah pun terfikir nak wat keje2 tak senonoh tu. Ye la..bermula dengan bergambar dengan muka 'poyo' kat simpang jalan yang penuh dengan orang lalu lalang cukup memalukan, pastu curi pulak buah durian kat tepi jalan yang sedikit sebanyak telah menjejaskan imej aku sebagai seorang gadis Melayu. Tak cukup dengan tu main pulak permainan kanak-kanak macam buaian ,jongkang-jongkit, dan papan gelunsur memang betul-betul happening.Kalau anak-anak buah aku tengok aksi aku masa tu, mesti diorang nangis sebab tak sangka macam ni rupanye mak sedara diorang. he..he.. malu saya dibuatnya..Tapi segala perkara yang kitorang wat pada hari tu adalah sekadar untuk penggambaran semata-mata, kalau dalam dunia realiti..tak sanggup aku..walau apa sekalipun aku rasa cukup happy, ini salah satu kenangan manis yang tak dapat kulupakan sepanjang duduk kat UPM ni..

0 comments: